sobota, 26 września 2015

"Money isn't real, George. It doesn't matter. It only seems like it does." - "Blow" (2001)

"Blow", czyli Johnny Depp po raz trzeci na wrzesień :) Myślę, ze teraz już nietrudno się domyślić, że zdecydowanie należy on do czołówki moich ulubionych aktorów. Oczywiście skłamałabym, gdybym napisała, ze jego wygląd nie jest dla mnie istotny - chyba w przypadku aktora nie można nawet tak stwierdzić ;) Ale jestem przekonana, że gdyby nie ogromny talent Johnnego, nie miałby szans znaleźć się w absolutnej czołówce aktorów ostatniego 20-lecia! "Blow" to film biograficzny, jednak nie można mówić o nudzie, gdy biografia dotyczy... jednego z największych dealerów narkotykowych XX wieku, podążającego za bogactwem i luksusem George'a Junga. Jego żona, brawurowo grana przez Penelope Cruz, to glamour i sexapil w czystej postaci. W dzisiejszej stylizacji postanowiłam zmierzyć się z ich nowobogackim stylem, jednak jest to wersja zdecydowanie bardziej na luzie, idealna na niedzielne popołudnie z przyjaciółmi. Patrząc na kilka postów wstecz, gdzie na ogół jestem w spódnicach, tym razem zdecydowałam się założyć spodnie. Rozszerzane nogawki, lekki materiał, kwiaty, a do tego luźna błękitna koszula i już czujemy się swobodnie, zupełnie jak w słonecznej Californii (gdzie był kręcony film). Mimo mojej ogromnej słabości do tego amerykańskiego stanu, w stylizacji nie mogło zabraknąć ekstrawaganckich dodatków na miarę obrzydliwie bogatej filmowej "pani domu". Maxi torebka Armani Jeans bez trudu pomieści dużą ilość pieniędzy, choć ja swoje noszę... przy uszach. Tak, tak, wzrok Was nie myli - są to prawdziwe dolary. Myślę, że to zdecydowanie najbezpieczniejsze miejsce :D Obowiązkowa bizuteria w kolorach złota i srebra zagościła na naszyjniku, okularach i opasce. Mam nadzieję, ze ta lekka, wciąż jeszcze dość letnia stylizacja zainspiruje Was do eksperymentów z delikatnymi tkaninami nawet w zbliżające się, chłodne dni.







spodnie - Erive via sh, koszula - Reserved, buty - Stradivarius, torba - Armani Jeans, naszyjnik - Six, okulary - Carry, kolczyki - DIY

47 komentarzy:

  1. Ale super wyglądasz! Bardzo podobają mi się te pomysłowe kolczyki, są takie szpanerskie... I samorobne! No i spodnie - osobiście ubóstwiam rurki i tylko takie noszę, ale na Tobie te szerokie prezentują się bardzo ładnie, nie spodziewałem się, że rozszerzane spodnie mogą tak dobrze wyglądać! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, słowo "samorobne" w odniesieniu do kolczyków chyba na stałe zagości w moim słowniku! :D Dzięki wielkie za ten komentarz. Rurki są fajne, praktycznie każdemu w nich dobrze, ale od pewnego czasu coraz głośniej mówi się o powrocie dzwonów oraz szerokich spodni i ja ten trend planuję wdrożyć do mojego codziennego outfitu. Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. :-) Jak tak lubisz szerokie spodnie to kiedy stylizacja w haremkach? ;-).

      Usuń
  2. Chociaż niebezpiecznie przypominasz mi pewną istotę, która swego czasu napsuła mi nieco krwi, to nadal nie potrafię przestać zachwycać się Twoją urodą :)

    Świetnie dobrałaś spodnie do koszuli!
    Idealna kolorystyka!
    Dobrze Ci w tym fasonie portek, więc tym bardziej wybór doceniam :)

    No i kolczyki - świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jednak nigdzie się do tej pory nie spotkałyśmy, więc na szczęście nie byłam to ja :D Dziękuję za ten przesympatyczny komentarz :) Twój styl oraz sposób prowadzenia bloga sprawiają, ze słowa aprobaty z Twojej strony sprawiają mi wiele radości. Pozdrawiam, Pallma :)

      Usuń
  3. Moja przyjaciółka oszalałaby na punkcie tych kolczyków. Kolekcjonuje każde "wymyślne" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Widzę, ze szalone kolczyki to nie tylko moja mała obsesja :D Mam ich już dużo (za dużo), a wciąż kiedy znajdę jakieś niebanalne, to poddaję się ich cichemu wołaniu "Kup nas! Kup nas!" ;D

      Usuń
  4. Nikt inny poza Tobą nie potrafi tak rewelacyjnie wymyslić stylizacji, nie jestem w stanie nawet wpaść na to, co możesz jeszcze wykombinować moja droga <3
    Film oczywiście znam, jestem maniakiem kinowym :P Johnego kocham i podziwiam !! Fajnie, ze ubrałas takie spodnie, przypomniałas mi, ze są fantastyczne i absolutnie stylowe, wyglądasz zajefajnie :) Kolczyki petarda, skąd Ty wynajdujesz takie cudeńka...szalona kobieto :***** Pięknie i jeszcze raz pięknie <3

    Miłego, nowego tygodnia kochana,
    pozdrawiam i buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak Ci się podobają moje stylizacje :) Mam nadzieję, że kolejne również miło Cię zaskoczą :)
      Te spodnie to obowiązkowy element mojej wiosenno/letniej garderoby więc i tu na blogu nie mogło ich zabraknąć. Kolczyki sama zrobiłam i wykonałam :)
      Pozdrawiam serdecznie, Pallma ;)

      Usuń
  5. Kolczyki bardzo niebanalne :) Bardzo podoba mi się Twój nietypowy styl i sposób, w jaki piszesz posty oraz nawiązanie do filmów. ,,Blow" mi się całkiem podobał, a kreacja Penelope Cruz była świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, za miłe słowa :) Mam nadzieję, że dzięki łączeniu dwóch pasji (mody i filmu), którąś zarażę moich czytelników i będą częściej sięgać, po film, lub wybierać się na szalone zakupy :)

      Usuń
  6. Nietuzinkowa stylizacja! Bardzo fanie wyglądasz! :)
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nietuzinkowa stylizacje to moja specjalność ;)

      Usuń
  7. Jakie kolczyki, pomysłowa jesteś! :) Pięknie zestawiłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Łączenie różnych kolorów to dla mnie świetna zabawa, która daje dużo radości :)

      Usuń
  8. spodnie są super! widzę, że w biżuterie inwestujesz;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że kupowanie biżuterii sprawia mi najwięcej radości :)

      Usuń
  9. Mega spodnie ;>
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega spodnie ;>
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym filmie. Ale czuję się zachęcona. Choć z Johnym mam tak, że raz mnie zachwyca, raz mierzi. Zobaczymy;-)
    Masz przepiękne spodnie. BArdzo mi się podobają. No i dawno nie widziałam tak zabawnego i śmiałego DIY. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest na prawdę interesujący, a o Johnnym nie mogę nic powiedzieć, bo jestem nieobiektywna ;)
      Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  12. Jaka super torbaa!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi Pallme! Blow is a film that I love so much! I like very much this outfit, especially your beautiful pants! Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on Bloglovin or other socials? Let me know....Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. koniecznie muszę obejrzec ten film! Świetnie wyglądasz - masz swój styl i to mi się podoba, wlaśnie ta twoja indywidualnosc :)
    a jaki pomysł z kolczykam, no no powiem Ci ,że warto takie miec - kasa zawsze przy sobie :D
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film na prawdę bardzo polecam, a za tak miłe słowa dziękuję :)
      Zawsze mi miło, gdy ktoś dostrzega moje własne podejście do mody i potrafi je docenić, choć nie zawsze jest ono tak łatwo ,,przyswajalne" :)

      Usuń
  15. film uwielbiam, tak samo Deepa - kocham go!:)
    A zdjęcia są rewelacyjne!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wiedzieć, że moje czytelniczki, również mają słabość do Johnnego ;)
      Takie zdjęcia, to zasługa mojej Pani fotograf :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Te kolczyki zawsze budzą wielkie zainteresowanie ;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba, ale poza wyglądem ma jeszcze jedną dużą zaletę :) Jest bardzo praktyczna i mogę ją zabrać ze sobą wszędzie :)

      Usuń
  18. Spodnie trudne do ogarnięcia, ale dałaś radę.

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka swietna :)

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie oryginalna stylizacja, bardzo mi się podobają dodatki, kolczyki są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że jesteś nietuzinkowa :)
    Ciekawa jestem co dalej będziesz modowo proponować!
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie miłe słowa na swój temat, dziękuję :)
      Mam jeszcze wiele pomysłów na stylizację, także mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu :)

      Usuń
  22. Siedzę i oglądam sobie różne blogi i... muszę to napisać. Ty się przepięknie wyróżniasz! Stylizacja oryginalna i w 100% przemyślana. Będę zaglądać częściej.
    Zapraszam do wymiany pomysłów, inspiracji na www.thetogs.wordpress.com
    Girlpower!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie największy komplement, wyróżnić się z tłumu :)
      Dziękuję i zapraszam do odwiedzin :)

      Usuń
  23. Niesamowita stylizacja! Cudownie wygladasz ;)

    mixersisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się te koczyki. Super pomysł. Sama nad nimi się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń