piątek, 4 września 2015

"Improvisation is a parlor trick. Anyone can do it." - "Charlie and the Chocolate Factory"(2005)

"Charlie i faryka czekolady" to film bajkowy, pełen kolorów i humoru, który wywołuje na twarzy widza wielki uśmiech  Oczywiście moja kolorowa osoba nie mogła się powstrzymać, by nie poszaleć w rytm tego filmu. W ten sposób powstała barwna stylizacja z mocnymi, czerwonymi akcentami. Elegancka błękitna koszula straciła swój biurowy charakter po związaniu jej luźno w talii. Kwiecista spódniczka to dziewczęcy element przełamany kobiecymi czerwonymi szpileczkami. I jeśli chodzi o improwizację z tytułowego cytatu, to u mnie nie mogło obejść się bez kapelusza, tym razem ten w kolorze czerwonym, idealnie zgrywającego się z czerwoną pikowaną torebką na złotym łańcuszku. Naszyjnik i kolczyki w kolorach pasteli to wykończenie stylizacji, które przełamuje wyraziste czerwienie. Stylizacja pokazuje, ze nawet dziewczyny mające kilka kilogramów więcej nie muszą się męczyć w upalne dni nosząc długie spodnie. A całość idealnie sprawdzi się podczas wyjścia na mrożoną kawę z przyjaciółmi :)

"Charlie and the chocolate factory" is a fairy-tale, very colorful movie with a great sense of humor. It always makes me smile :) Colors are really important in my life, so I could express myself in that stylization. That's how this strong, racy look was created. An elegant blue shirt loses its official character when you bind it. Floral skirt is a charming, girly element. I didn't want to look too sweet so I wore sexy, very feminine high-heeled shoes. Everything looks more artistic thanks to the red hat which perfectly matches my quilted clutch with golden chain. A stylization is finished with pastel necklace and earrings. My outfit is irreplaceable when you have a meeting in a city on a sunny day :)











65 komentarzy:

  1. Absolutely precious. I really like the colorful & floral skirt with the red pumps. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja. Podobają mi się czerwone dodatki, które przykuwają wzrok. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz! ten kapelusz znakomicie wyglada :P twoimioczami.blogspot.com - nowy post, ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana bardzo Ci dziękuję za przemiły komentarz u mnie ♥ jesteś kochana, bardzo mi miło :****

    Film znam oczywiście, cudowny obraz ..a poza tym Johny Deep ♥
    Stylizacja wspaniała, zawsze czymś zaskoczysz !!! Masz niesamowite wyczucie stylu i smaku, co uwielbiam !!! Rewelacyjnie wszystko połączyłas,
    cudowne wykorzystanie koszuli, która jak wspomniałas straciła sztywny wygląd na rzecz fantazyjnej stylizacji, która mnie oczarowała! Świetny kapelusz i szpilki, spódniczka bajeczna, ach..kobieta potrafi :D Super !!

    Miłego niedzielnego wieczoru życzę :***
    Buziaki ♥
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że Johnny Depp to jeden z moich ulubionych aktorów :)
      Dziękuję bardzo za takie miłe słowa, które bardzo motywują mnie do dalszej pracy.

      Usuń
  6. Super. ;) Mi się bardzo podoba taka stylizacja.
    Kiedyś to był mój ulubiony film, pierwszy raz obejrzałam go z napisami na lekcji angielskiego w podstawówce. Mam do niego spory sentyment.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam szczególny sentyment do tego filmu i bardzo lubię do niego wracać, aby poprawić sobie humor ;)

      Usuń
  7. swietna stylizacja! Ten kapelusz boski. a film uwielbiam <3
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. so in love with this colourful look

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Tuscany, Egypt, Buenos Aires...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest bardzo fajny zestaw!
    wyglądasz bardzo radośnie i kobieco!

    ogromny plus za umiejętne połączenie dodatków - to jest trudna sztuka (mnie wychodzi średnio, dlatego oszczędnie nimi gram), Tobie wyszło to bardzo dobrze!

    obejrzałabym się za Tobą na ulicy - a to oznacza, że mi się podoba :)

    pozdrawiam, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw to jeden z moich ulubionych na letnie spacery :)
      Dodatki to coś co uwielbiam, zawsze mam na sobie chociażby małą błyskotkę.

      Usuń
  11. nie mogę się napatrzeć! ta spódnica jest idealna i w kroju i kolorach i wzorze <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam tą spódnicę. Idealnie sprawdza się w upalne dni :)

      Usuń
  12. śliczna stylizacja wszystko pasuje
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny naszyjnik, z chęcią bym taki przygarnęła! cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię ten naszyjnik, choć jest dość ciężki to i tak często gości na mojej szyi :)

      Usuń
  14. your floral skirt is so cute, I love it with the red
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie!
    Tak optymistycznie i nie banalnie.
    Film oczywiście znam.
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym spotkała Cie na ulicy to od razu bym pomyślała, że jesteś barwną osobą :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolorowe stylizacje to moja specjalność ;)

      Usuń
  17. śliczna stylizacja:)
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice hat & necklace!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ kolorowo i pozytywnie! bardzo mi się podoba taki mix kolorów ;)
    a "charliego..." oglądałam tylko raz na gwiazdkę, czas obejrzeć go ponownie!

    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. so in love with your skirt

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Provence, Beijing, South Africa...

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam i często dodaję do stylizacji :)

      Usuń
  22. Kolorystyka bardzo zbliżona do filmu, podoba mi sie bardzo ,gdyż lubię intensywne barwy. Kapelusz masz boski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest pełen niesamowitych kolorów, więc i stylizacja musiała być wielobarwna :)

      Usuń
  23. Gdybym zobaczyła Cię taką idącą po ulicy z pewnością szczena opadłaby mi do ziemi. Wyglądasz zjawiskowo, modnie i kobieco, pięknie, a kapelusz jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa, które zachęcają do dalszej pracy :)

      Usuń
  24. Ślicznie wyglądasz ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialnie! Uwielbiam takie dodatki, które dodają klasy!

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne stylizacje. Nie mogę się napatrzeć ! Zapraszam do mnie oraz do wzięcia udziału w konkursie http://madimartula.blogspot.com/2015/09/konkursu-ja-i-moje-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten film! <3
    Wyglądasz bardzo ładnie, mega pozytywna energia od Ciebie bije :)
    Pozdrawiam!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz pięknie :)
    Torebka jest cudowna, ale oczywiście reszta również ;)
    Też bardzo lubię ten film :)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Torebka, to jedna z moich ulubionych, gdyż pasuje do wielu rzeczy :)

      Usuń
  29. Ale pięknie opisałaś swoją stylizację !
    Bardzo mi się podoba twoj styl - taka bajkowa improwizacja ;) Według mnie film "Charlie i faryka czekolady" to dobra inspiracja do stworzenia looka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie o moich stylizacjach to coś, co sprawia mi wiele przyjemności. Bardzo mi miło, że Ci się spodobało :)

      Usuń
  30. Bardzo fajne połączenie :) Retro z elementami nowoczesności, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne i niebanalne połączenie, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudna stylizacja;) Slicznie wygladasz w takich kolorach ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wyglądasz ! Kolorystycznie bardzo mi się podoba :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam wiązane koszule. ;]

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna stylizacja. :)
    zapraszam do siebie: www.m-insomnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze, ale jesteś pozytywną osobą :) wchodząc na Twojego bloga, oglądając zdjęcia, Twoje stylizację od razu pomyślałam, ale fajna dziewczyna, pewna Siebie i chyba wydaje mi się, że odważna! :)) Ekstra stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, tak miło czyta się takie komentarze :) Pozostaje mi tylko odpisać, że Twojej spostrzeżenia są w 100% trafione :) Pozdrawiam serdecznie, Pallma :*

      Usuń
  37. stylizacja w swietnym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczy ten zestaw. Świetnie zgrane dodatki:).

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne czerwone dodatki - kapelusz cudeńko! Wyglądasz super! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz! Pięknie do stylizacji pasują czerwone dodatki <3

    Pozdrawiam,xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. O jaki ładny zestawik i wszystko świetnie kolorystycznie współgra! ;-)
    Dzięki za odwiedzinki! <3 Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zakochałam się w tych okularach!!! mega są!!

    zapraszam: casuallydressed.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię :) Ich niebanalny kształt zdecydowałam o tym, że musiałam je kupić :)

      Usuń
  43. Świetnie wyglądasz, jesteś moją inspiracją :)

    http://pistachiocoffee.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    Olga

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam kolor czerwony zawsze dodaje takiej "wesołości" stylizacji.Śliczne szpilki pozdrawiam xoxo


    martha-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń