wtorek, 15 września 2015

"Weeeellll, all this white stuff on my sleeeeve, iiiis LSD..." - "Fear and Loathing in Las Vegas" (1998)

Las Vegas Parano to film, który zaskakuje widza nie tylko pod względem fabularnym, ale również tym wizualnym. Mamy okazję zobaczyć tu narkotykowe halucynacje, duszny świat Las Vegas oraz aktorów, którzy w świecie Hollywood powszechnie uznawani są za przystojniaków. Jeśli jednak, drogie Czytelniczki, liczycie na seans wdzięków Johnny'ego Deppa i Benicio Del Toro, to niestety czeka Was niemiła niespodzianka, gdyż w filmie wyglądają po prostu... obleśnie. Cóż poradzić, cała produkcja utrzymana jest w takim klimacie. Nie warto się jednak zrażać :) Zachęcam – zobaczcie i sami oceńcie. Choć główni bohaterowie w filmie nie rozstawali się ze swoimi obciachowymi ciuchami, to mi w pamięci najbardziej utkwił wizerunek w hawajskich koszulach. Gdy tylko udało mi się kupić spódnicę z motywem amerykańskich kwiatów, zdecydowałam się na stworzenie stylizacji właśnie do tego filmu. Koszulka to prezent, który dostałam na 18 urodziny od najbliższych koleżanek. Uwielbiam ją za uniwersalizm i niebanalny krój, choć największą uwagę zwraca jednak napis ;)  Biały T-shirt pasuje absolutnie do wszystkiego - równie świetnie prezentuje się ze spódnicami, jak i spodniami. Oczywiście nie mogło obyć się bez dodatków. Tu znów pojawia się motyw kwiatów, jeśli chodzi o kolczyki, to postawiłam na bardziej dostojne róże. Naszyjnik i bransoletka kolorystycznie dopełniają i zgrywają się z całością looku.  Aby przełamać streetowy charakter stylizacji, podkreślony jeszcze przez dużą torbę typu shopper, założyłam błękitne szpilki, w których jestem zakochana od pierwszego założenia <3










t-shirt – shameless via showroom, skirt – H&M via second hand, heels - NEŚCIOR, bag – Cropp, watch – no name via Allegro, neckles – Medicine, earrings – hand made, sunglasses – C-O

52 komentarze:

  1. Masz taką niesamowitą lekkość i łatwość doboru dodatków i zestawiania ze sobą kolorów!
    Wszystko tu wygląda tak niewymuszenie i "zgrabnie" - brak jest efektu przebrania, od którego na wielu blogach bolą oczy.

    Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i jeszcze jedna rzecz - nie chciałam tego pisać, bo nie wiedziałam, czy nie popełnię nietaktu, ale skoro masz taki opis, to napiszę: otóż wielki szacun za to, że pomimo tego (jak to określiłaś) niepopularnego rozmiaru wyglądasz tak ładnie, kobieco i smukło.
      Jest cała masa blogów prowadzonych przez wieszaki i dziewczyny (jak ja) dość szczupłe, a które wyglądają ciężko, masywnie i graślacie.
      A Ty jesteś przy nich eteryczna jak nimfa.

      To wymaga talentu. Albo wysiłku.
      Także - podziwiam.
      Szczerze

      Usuń
    2. Twój komentarz jest tak przemiły i wyjątkowy, że czuję się naprawdę poruszona, aż nie wiem, co napisać :') Serdecznie Ci dziękuję za te słowa! To, co piszesz jest dla mnie ogromną motywacją i daje mi wiarę, że może ktoś się zainspiruje, zainteresuje modą, nabierze pewności siebie. Bo w moim odczuciu moda awansuje do bycia dziedziną sztuki, na równi z pozostałymi. A moc jej oddziaływania bywa nawet większa.
      Pozdrawiam serdecznie i przesyłam ciepłe myśli, Pallma :)

      Usuń
    3. ojoj - to teraz ja się zawstydziłam ;)

      ściskam!

      Usuń
  2. Wdzięcznie i kobieco. Do tego z dozą humoru. Bardzo optymistyczny i ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szare dni coraz bliżej, więc tym bardziej staram się przemycać w moich stylizacjach letnie kolory i fasony :)

      Usuń
  3. Dziewczyno, wyglądasz obłędnie! Naprawdę świetna stylizacja. Podoba mi się, że czerpiesz inspirację z filmów, chociaż nie widziałem tego filmu. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) A Tobie, jako fanowi kinematografii, LVP serdecznie polecam, totalny klasyk!

      Usuń
    2. Dodaję do listy "do obejrzenia" :D

      Usuń
  4. fantastycznie wyglądasz:) piękną masz spódnicę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, mega kobieco i lekko<3 spódnica jest prześliczna!
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Spódnica to świeży, ale już ulubiony, nabytek :)

      Usuń
  6. Świetna nieco szalona stylizacja, ale rewelacyjna <3
    Ty zawsze mnie czymś zaskoczysz, zawsze świetnie wygladasz !!
    Cudowna spódnica, dodatki jak zwykle genialne dopasowane.
    Twoje stylizacje budzą podziw i sa inspirujace, bo nigdy nie śa zwykłe :)
    Brawo kochana <3
    A film znam, lubię, no i kocham się oczywiście w Deppie <3

    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - znów za przemiły komentarz! <3 Bardzo się cieszę, ze podoba Ci się to, co robię :)
      A Depp jest mój!!! :D

      Usuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie. Wielki plus za to, że potrafisz się bawić modą nie zważając na inne czynniki!
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Moda to moja wielka pasja i nie mogłabym pozwolić, by kilka dodatkowych kilogramów pozbawiło mnie tego, co kocham :>

      Usuń
  8. Świetna spódniczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie niebanalne i wspaniałe połączenie :) Ta spódnica zdecydowanie robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lubię ubrania, które, tak jak napisałaś, "robią robotę" i przez to nadają charakteru całemu lookowi.

      Usuń
  10. Ty jesteś zjawiskowa :). Oklaski za udana stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Widzę, że też lubisz nosić złote tatuaże :) Są świetne i mega trwałe!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Obawiam się, ze tatuaże to trend na tylko 1 sezon, a szkoda, bo są świetne i, tak jak piszesz, mega trwałe! :)

      Usuń
  12. T-shirt bardzo fajnie eksponuje ramię. Osobiście dobrałabym inny kolor butów - utrzymałabym stylizację w słonecznych ciepłych barwach (czerwień, żółć, pomarańcz). Ale ogólnie całość mimo wszystko wygląda fajnie - spódnica cudna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa i za uwagi również :) Moją cechą charakterystyczną jest przełamywanie utartych schematów, dlatego tu również łączę barwy ciepłe i zimne, ale oczywiście w modzie wszystko jest kwestią gustu. Pozdrawiam cieplutko, Pallma! :)

      Usuń
  13. so cute love it!
    http://www.glamourbyzee.com

    OdpowiedzUsuń
  14. this is a really cute and colorful outfit! :)
    www.samanthamariko.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja i niesamowite połączenie kolorów. Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestaw, bardzo barwny. Bardzo mi się podoba, że łączysz stylizacje z filmowymi inspiracjami :)

    Czekam na nowe posty i jeśli znajdę możliwość obserwacji, to chętnie zaobserwuję :P

    Pozdrawiam
    http://luxyrumours.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Film i moda to moje wielkie pasje - nie wyobrażam sobie nawet mojego życia bez nich, bo to one w dużej mierze definiują mój światopogląd, styl życia itp. A gdy mogę je łączyć na blogu i jeszcze pokazywać światu, to już w ogóle jestem przeszczęśliwa :)

      Usuń
  17. Masz tą rzadką zdolność do łączenia ze sobą kilku kolorów na raz i bardzo Ci w nich do twarzy :) Do tego ironiczna koszulka (love it!) i rozkloszowana spódnica, która strasznie mi się podoba. Same plusy tu widzę :)
    Będę wpadać częściej i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Kluczem do udanych stylizacji jest samoświadomość. Długo uczyłam się (i wciąż się uczę!) własnego stylu, nie da się tego zrobić inaczej, jak metodą prób i błędów. Teraz wiem już, czego unikać, a co z czym łączyć :) Zapraszam i zachęcam do kolejnych wizyt :) Pozdrawiam, Pallma.

      Usuń
  18. Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się jeszcze na zestaw typowo letni, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/

    spódnica jets fantastyczna- uwielbiamt akie wyraźne i zdecydowane kolory <3
    i fajny prezent na urodziny- koleżanki mają gust :D

    Super wyglądasz kochana :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki zdarzają się ciepłe dni, trzeba się nimi cieszyć :) Jesień jest piękna i jesienne stylizacje też mogą być kolorowe oraz urocze. Lato jednak w tej kwestii daje nam większe pole do popisu :)
      A co do koszulki, to cóż, z kim przystajesz, takim się stajesz, więc kumplując się ze mną też wyrobiły sobie gust :D Oczywiście żartuję ;) (i serdecznie koleżanki pozdrawiam!)

      Usuń
  19. Bardzo fajny look , podoba mi się najbardziej bluzka ;) Pozdrawiam !

    dororetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) T-shirty shameless należą do jednych z moich faworytów, jesli chodzi o młodych polskich projektantów.

      Usuń
  20. Your skirt is so cute, I love the print
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Las Vegas Parano to baaardzo dobry i mocny film!
    Tak samo bardzo dobra jest Twoja stylizacja ;)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz wywołał ogromny uśmiech na mojej twarzy - porównanie mojej stylizacji do tak kultowego dzieła to dla mnie naprawdę ogromny komplement! Dziękuję! :)

      Usuń
  22. hej, bardzo fajnie piszesz :3 a spódnica jest cudowna <3

    zapraszam do mnie http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardo mi miło, że mój styl pisania przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  23. lovely look
    love your skirt
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie i kolorowo :)
    a za oknem tak ponuro :(
    Naszyjnik bardzo ciekawy i do tego te błękitne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory towarzyszą mi codziennie, a w szare i smutnie dni serwuję sobie ich podwójną dawkę :)

      Usuń
  25. Śliczna spódniczka i okulary !!
    Zapraszam do mnie kllaudy.blogspot.com ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ktoś inny wyglądałby jak choinka, obwieszony ozdobami, a Ty jakoś tak potrafisz to cudnie sprzedać. Jesteś pieknym barwnym ptakiem. I seksownym;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. One more time...
    Pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. metaliczne tatuaże i okularki najlepsze! :) http://wdsm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dużo się w tym zestawie dzieje a Ty wyglądasz słodko i uroczo:) Podoba mi się że wszystko pozakładałaś w taki niewymuszony sposób i wyszła bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń