czwartek, 30 lipca 2015

"We read to know we're not alone" - "Shadowlands" (1993)

Sesja do filmu, który opowiada historię znajomości znanego na całym świecie autora  "Opowieści z Narnii” C. S Lewisa i amerykańskiej poetki Joy Gresham musiała odbyć się na łonie natury i w towarzystwie (niestety tylko kilku) książek z mojej domowej biblioteczki. Głównymi bohaterami tej sesji są oczywiście moi "papierowi przyjaciele", bo choć jestem wielką fanką filmów, chciałabym, byście wiedzieli, że literatura także zajmuje szczególne miejsce w moim sercu <3 Tym razem postawiłam na stylizację prostą kolorystycznie i (wyjątkowo!) powstrzymałam się od mnóstwa dodatków. Nieoczywiście różowa maxi spódnica i biała bluzka ozdobiona koronką to strój idealny np. do parku, gdzie można spokojnie oddać się lekturze ulubionej  pozycji. Moim ulubionym, zaskakującym elementem tej stylizacji są niewątpliwie okulary, które wyglądają jak odwrócone "do góry nogami" . Romantyczne upięcie i róża zamiast bransoletek, to delikatne, romantyczne elementy, które nie przytłaczają całości. Pamiętajcie, że długa spódnica z wysokim stanem zawsze wysmukli Waszą sylwetkę. Ponadto, jest idealna na upały! <3

"Shadowlands" is a film about a relationship between the author of "The Chronicles of Narnia" and American poetess Joy Gresham. That's why my today's session must have taken place in the bosom of nature and been accompanied by my "paper friends". Although I'm a great fan of movies, I'd like you to know that literature has a special place in my heart <3 This time my stylization has only a few colors. I also avoided big jewelry and accessories. White blouse with lace and pink maxi dress are a great outfit to walk through the park or to read some book there. My favorite, quite surprising element of the look are sunglasses which look as if they were worn upside down. Romantic hairstyle and a rose instead of bracelets don't overwhelm the stylization. Remember that long, high-waisted skirt will make you look slenderer. And it's perfect for summer! <3










blouse  - no name via second hand, skit – gina tricot via sh, bag – no name via sh, shoes – LASOCKI, sunglasses – no name via sh, earrings - House

44 komentarze:

  1. WowWow!!
    What an amazing skirt! Adore it!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Your positive opinion makes me really happy! :)

      Usuń
  2. You look amazing in this look +_+

    Lots of love,

    Nicoleta
    http://reinventyourself.guide

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)
    Zachwycam się okularami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę fotografowi ;) A okulary faktycznie są niebanalne - za to też je tak lubię :)

      Usuń
  4. It's so nice to read it <3 Thank you very much! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary rzeczywiście zwracają uwagę :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie ukrywam, że wśród znajomych również wzbudzają zainteresowanie i pytania w stylu "Czy dobrze je założyłaś?" ;)

      Usuń
  6. Okulary bomba!!!

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie jest pooglądać coś "innego", w innym stylu :) ciekawa sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze próbuję tworzyć coś swojego, oryginalnego, miło mi, ze to dostrzegłaś :)

      Usuń
  8. Piękna stylizacja! Oryginalna i w starym stylu :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo i czytanie powoli zaczyna być "w starym stylu" ;) Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  9. Wow! Bardzo podoba mi się ta sesja! Super zdjęcia i stylizacja!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/08/soap.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moge sie napatrzec... Wygladasz FENOMENALNIE! jestes mega fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za ten przemiły komentarz! :)

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia, ciekawy pomysł na sesję! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie okulary przyciągają uwagę, bardzo podoba mi się ta spódnica ;)

    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kiedy zobaczyłam zarówno spódnicę, jak i okulary wiedziałam, ze muszę je mieć! :)

      Usuń
  13. Okulary rzeczywiście robią meeeega wrażenie- odwróconych do góry nogami :P hehe

    Ale sesja wyszła niesamowicie- fantastycznie, jakbyś przeniosła się wstecz w zupełnie onny wiek :) hehe Fantastycznie! :)
    Teraz wkręciłam się w serial "Wspaniałe stulecie", więc trochę tym stylem przypominasz mi właśnie osoby z tego filmu :) ajćććć mi się zawsze podobały takie dłuugie suknie i ich romantyczne upięcie włosów :)

    Przepięknie wyglądasz :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ten serdeczny komentarz <3 Zamysł sesji był właśnie taki, by poczuć trochę inny klimat, jak z dawnej epoki.
      A do arabskiej urody chyba wciąż mi daleko, nawet z wakacyjną opalenizną, haha :D

      Usuń
  14. I love how you accessorized this outfit, you look wonderful! :)

    Recently I have started as a guest designer for a famous bag brand and my first design of a belt bag is out! <3 I would love to hear what you think about it! :)
    Hope to see you soon on my blog
    www.beneaththecoat.com
    Bloglovin
    Facebook :)

    Kisses from Zurich,
    K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Accessories are very important for me and I'm really happy, when someone sees it :)

      Usuń
  15. lovely post! It's so amazing:)

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpowiedzUsuń
  16. idealny boho look!
    pozdrawiam:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Boho to jeden z moich ulubionych stylów, w którym czuję się najlepiej!

      Usuń
  17. Niesamowite zdjęcia. Jesteś strasznie fotogeniczna. :)
    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki w postach. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/pudrowy-roz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie komplementy zawsze są bardzo miłe <3

      Usuń
  18. Bardzo mi się spodobała Twoja stylizacja :) Jestem ogromną fanką stylu boho :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I witaj w klubie, bo ja również uwielbiam boho!

      Usuń
  19. Bardzo przydatny post ! I świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za wyczucie stylu, fantastyczne :) Wyglądasz świetnie!
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Własnego stylu wciąż się uczę i staram, by był jak najbardziej wyrazisty.

      Usuń
  21. Fajna stylizacja, świetne kolczyki :)

    Poklikasz w linki? :) MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kolczyki-pióra to od wielu lat mój absolutny numer jeden!

      Usuń
  22. Świetne okulary i bardzo piękne miejsce :)

    Zapraszam do mnie: http://pvulineblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam to szczęście, że okolica ze zdjęć jest naprawdę niedaleko od mojego miejsca zamieszkania :)

      Usuń
  23. Dziękuję :) To również zasługa mojego fotografa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz w bluzce z koronką. Moje ulubione zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń